Springworks aghjunghjera 500.000 piedi quadrati di serra agricula idroponica

Lisbona, Maine - Springworks, a più grande è a prima splutazioni organica anidra certificata in New England, hà annunziatu oghje i piani per aghjunghje 500 000 piedi quadrati di spaziu di serra.
L'espansione à grande scala continuerà à serve i più grandi clienti di Maine Farms, Whole Foods Supermarket è Hannaford Supermarket, è ancu numerosi ristoranti lucali, buttreghi è altri magazzini.Queste fabbriche furnisceranu Springworks cù lattuga biologica fresca certificata.
A prima serra di 40 000 piedi quadrati serà messu in usu in Maghju 2021, chì triplicarà a pruduzzione annuale di a cumpagnia di Bibb, lattuga romana, lattuga, insalata è altri prudutti, è millaie di lire di tilapia., Chì hè vitale à u prucessu di crescita di Springworks di aquaponia.
U fundatore di Springworks, Trevor Kenkel di 26 anni, hà fundatu a splutazioni in u 2014 à l'età di 19 anni, è attribuisce a maiò parte di a crescita d'oghje à l'aumentu di ordini da i supermercati in risposta à COVID-19.
A pandemia hà causatu assai danni à i buttreghi è à i cumpratori chì li sustenenu.I ritardi di spedizione da i fornitori di a Costa Ovest obliganu i cumpratori di supermercati à circà fonti lucali è regiunale per una varietà di alimenti sicuri, nutritivi è sustinibili.In Springworks, u nostru approcciu centratu in l'ecosistema furnisce servizii in tutti l'aspetti.Stu metudu usa 90% menu acqua di l'altri metudi, ùn usa micca pesticidi sintetici, è ci permette di pruduce deliziosi vegetali verdi freschi in tuttu l'annu.È pisci."Kenkel hà dettu.
Quandu a pandemia hè diventata populari in 2020, Whole Foods hà acquistatu Springworks per almacenà / scaffale i prudutti di lattuga sciolta per risponde à l'enorme dumanda di lattuga organica da i cunsumatori in u Nordeste.Parechji buttreghi anu sperimentatu l'instabilità di i fornitori di a Costa Ovest per via di ritardi di spedizione è altri prublemi di fornitura è spedizione transfrontaliera.
Hannaford hà allargatu a distribuzione di lettuce Springworks da New England à i magazzini in l'area di New York.Hannaford hà cuminciatu à spedinu lattuga Springworks in uni pochi di magazzini in Maine in 2017, quandu a catena cercava sustituti di lattuga lucali in California, Arizona è Messicu.
In dui anni, u serviziu è a qualità di Springworks hà inspiratu Hannaford à espansione a so distribuzione in tutti i magazzini in Maine.Inoltre, quandu a pandemia di gripe è a dumanda di i cunsumatori sò cresciute, Hannaford hà aghjustatu Springworks à a so tenda di New York.
Mark Jewell, direttore di a categuria di prudutti agriculi di Hannaford, hà dettu: "Springworks verificarà attentamente ogni casella quandu risponde à i nostri bisogni di fornitura di lattuga è ghjunghje à zero sprechi alimentari.Partendu cù u so approcciu di simbiosi pesce-vegetale, cresceremu più verdi, più nutritivi Prudutti freschi. " "A so qualità coherente è uriginale ci anu ancu lasciatu una impressione prufonda.Questi fattori, accumpagnati da e so eccellenti pratiche di sicurezza alimentaria, a dispunibilità per tuttu l'annu è a vicinanza di u nostru centru di distribuzione, ci anu fattu sceglie Springworks Invece di sceglie prudutti cultivati ​​​​in u campu chì sò spediti in tuttu u paese, diventa più faciule ".
In più di i prudutti chì includenu a lattuga di Springworks' Organic Baby Green Romaine, Hannaford hà ancu rimpiazzatu a so lettuce di foglia verde organica esistente cù a marca Springworks, chì pò pruduce a quantità ghjusta di lattuga croccante per una sola insalata o smoothie.
Kenkel è u vicepresidentu di a so surella Sierra Kenkel sò stati dapoi u principiu.Hà studiatu è sviluppendu varietà novi chì rispondenu à i bisogni di l'affari di i cummercializatori è risponde à i bisogni di vita è nutrizionale di i cunsumatori.
"I cunsumatori chì apprezzanu a qualità è a trasparenza dumandanu à i supermercati prudutti biologichi da i pruduttori alimentari lucali", disse Sierra, chì hè incaricatu di vendita è marketing di Springworks.
"Da i sementi à a vendita, avemu travagliatu duru per furnisce a lattuga più fresca è diliziosa chì i magazzini cum'è Whole Foods è Hannaford aspettanu, è ciò chì i so clienti meritanu. Aspittemu avanti di dialogu cù altre catene di supermercati maiò in u Nordeste perchè avemu The A nova serra aumenterà ancu a nostra capacità di cultivà una lattuga organica deliziosa, nutritiva è certificata - è i diritti di l'annu per uperà spezialità di verdura è erbe verdi in u futuru. In Maine ".
Springworks hè stata fundata in 2014 da u CEO Trevor Kenkel quandu avia solu 19 anni.Era un coltivatore di serre idroponiche a Lisbona, nel Maine, producendo lattuga e tilapia biologiche certificate tutto l'anno.A simbiosi pesci-vegetali hè un tipu d'agricultura chì prumove a relazione simbiotica naturale trà e piante è i pesci.In cunfrontu cù l'agricultura in terra, u sistema idroponicu Springworks usa 90-95% di menu acqua, è u sistema propiu di a cumpagnia hà un rendimentu per acre chì hè 20 volte più altu ch'è quellu di e splutazioni tradiziunali.
A simbiosi di pesci è vegetali hè una tecnica di ripruduzzione in quale i pesci è e piante sustenenu a crescita di l'altri in un sistema chjusu.L'acqua ricca di nutrienti ottenuta da a piscicultura hè pompata in u lettu di crescita per alimentà e piante.Queste piante à turnu pulisce l'acqua è poi torna à u pesciu.A cuntrariu di l'altri sistemi (cumprese l'idroponica), ùn sò micca richiesti chimichi.Malgradu i numerosi vantaghji di l'idroponica, ci sò solu uni pochi di serre idroponiche cummerciale in i Stati Uniti.


Tempu di post: Apr-20-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi