Dui tipi di sistemi di irrigazione per aspersione sospesi breve introduzione

Ci sò parechji metudi di irrigazione cumuni in serra.

Irrigazione a goccia, irrigazione micro-irrigazione, irrigazione per irrigazione sospesa, irrigazione idroponica, irrigazione a spruzzo, irrigazione a flusso riflusso, ecc.

Questi metudi di irrigazione anu i so vantaghji è svantaghji per via di e so limitazioni.

I scopi di sti metudi di irrigazione sò l'acqua, u fertilizante è u risparmiu di costu.

Irrigazione à goccia

In seguitu, spiegà brevemente e caratteristiche di l'irrigazione sprinkler pendente

L'irrigazione sprinkler pendente ùn occupa micca a zona di pruduzzione di a serra è ùn affetta micca l'operazione di altre machini.Hè a prima scelta per serre multi-span.

Macchine d'irrigazione per sprinkler pendenti sò divisi in macchine di irrigazione per sprinkler autopropulsate è macchine di irrigazione per sprinkler à discu secondu e so funzioni è a struttura di trasmissione di l'acqua.

Sistema d'irrigazione spinkler sopraelevatu automatizatu mobile2
Sistema d'irrigazione spinkler sopraelevatu automatizatu mobile

Macchina d'irrigazione per aspersione autopropulsata

A pista di corsa hè appesa nantu à a parte superiore di a serra à traversu un tubu sospesu, adopta un metudu di fornitura d'acqua verticale (approvvigionamentu d'acqua di u latu di u latu), usa tubi flessibili di fornitura d'acqua è cavi flessibili per furnisce l'acqua è l'energia à a macchina di irrigazione sprinkler, è u tubu di fornimentu d'acqua è u cable di alimentazione chì si move cù u mecanismu di corsa di a macchina di irrigazione per sprinkler passanu per a pulley Suspended in a pista di corsa per espansione o colapsà.

U sprinkler pò utilizà un sistema di trasferimentu per trasfirià da un span à l'altru.In generale, una macchina di irrigazione sprinkler autopropulsata pò scuntrà i travaglii di irrigazione sprinkler di 3 regioni.

Features: u tubu di l'approvvigionamentu d'acqua si accumulerà in a seccione di l'approvvigionamentu d'acqua.A pista di corsa hè stressata è facilmente deformata, è l'area di a bocca hè sottoutilizata.A lunghezza di corsa generalmente ùn supera i 70 metri.

Macchina di irrigazione per sprinkler à discu

A pista di corsa di a macchina di irrigazione sprinkler di discu hè stallata nantu à u quadru di lattice di u truss di serra à traversu una pipa pendente.U trolley di a macchina di irrigazione sprinkler è a grande piastra sò suspesi nantu à a pipa di doppia pista nantu à a parti suprana di a serra, è cuntrullati da una cumminazione di signali lògichi.U modu di fornitura di energia hè l'alimentazione di u latu di l'estremità, è u cable di alimentazione ùn seguita micca u sprinkler per move. U tubu di fornitura d'acqua di a macchina di irrigazione sprinkler adopta una manguera per bypassà a piastra di irrigazione sprinkler longu a pista è hè cunnessu à u modulu di furnimentu d'acqua sottu à u trolley.U trolley per caminari è a piastra d'irrigazione per aspersione anu una struttura multi-trasmissioni per spustà l'una à l'altru nantu à a pista.

Caratteristiche: longa distanza di irrigazione è spaziu abbastanza per l'irrigazione per aspersione.Adupratu in serre chjuche à grandi serra multi-span cù una lunghezza di 190 metri.Hè bisognu di una croce unu.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi