Prestazione di a custruzzione di serra di fogli intelligenti di pc

Serre in policarbonate (serre in cartone di PC)

In a struttura di custruzzione di serra intelligenti in foglia di policarbonate, per via di a necessità di struttura è di l'equipaggiu di stallazione, a struttura intelligente di a custruzzione di serra hè spessu custituita da una varietà di materiali.

A struttura di recinzione di a custruzzione di serra, in più di a grande zona di materiali di copertura di luce, include ancu u muru di mattone in fondu, u fasciu d'anellu di cimentu, una colonna di metallo esterno, un film plasticu o un sistema di cornice di serra in lega, chì sustene i materiali esterni di copertura di luce, tela di tettu. sistema, etc.. Duvuta à i sfarenti tippi di materiali di custruzzione di custruzzione di serra, a so cunduttività termale è e proprietà d'insulation sò ancu diverse.

serra di policarbonate 5
serra di policarbonate 4
serra di policarbonate 6
serra di policarbonate 7

A prestazione di l'insulazione termica di u pannellu solare cavu determina u so rolu impurtante in u sviluppu di a custruzzione di serra intelligente.

Cù u prugressu di a scienza è a tecnulugia è u sviluppu di a sucetà, l'industria di u pannellu di pc cuntinuà à purtà cose novi chì ghjunghjeranu à i bisogni di u sviluppu suciale è ecunomicu è ghjucà un lume è calore per a felicità di u populu.

Ebbè, nantu à u funziunamentu di a custruzzione di serra di pannellu di policarbonate intelligente hè spartutu cun voi quì, grazie per a lettura, vi vedemu a prossima volta.

Cerchi un sistema generale di serra ideale Produttore è fornitore ?

Avemu una larga selezzione à boni prezzi per aiutà à esse creativi.

Tutte e facilità di supportu cunnessi sò di qualità garantita.

Semu China Origin Factory di Greenhosue Economicu in Vendita.Sì avete qualchì quistione, sentite liberu di fàcuntatta ci.

U sistema di cuntrollu di pannellu policarbonate custruzzione di serra intelligente hè basatu annantu à l'Internet di a tecnulugia di e cose, attraversu una varietà di sensori wireless, cullizzioni in tempu reale di luce di u situ di produzzione, temperatura, umidità, cundizioni di crescita di i prudutti agriculi è altre informazioni, surviglianza remota di u situ. l'ambiente di produzzione, i paràmetri raccolti è l'infurmazioni digitalizzati, a cullizzioni in tempu reale è a piattaforma di rete di trasmissione integrata, l'usu di sistema intelligente agriculu per u prucessu di timing, secondu i requisiti di l'indicatori, u nuvola di nuvola di posizionamentu quantitativa, per ottene l'intelligenza è l'automatizazione di u prucessu di pruduzzioni agriculu.

AX-BG (1)


Tempu di post: Jul-20-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi