Cumu sceglie u fertilizante per a vostra serra

U fertilizante hè un articulu chjave in a serra, a so impurtanza in u sistema di irrigazione hè cum'è u mutore di a vittura, cusì sceglie un fertilizante ghjustu hè assai impurtante.

Ci sò parechji tippi di fertilizzanti utilizati in serra, i più populari sò Pompa dosatrice, Complessu di unità di irrigazione è Controller digitale di nutrienti.

A pompa dosatrice hè una opzione per principianti per una piccula zona di irrigazione (normalmente menu di 1000 sqm).Hè una pompa pusitiva cuncepita per trasportà un flussu precisu di un chimicu in un flussu fluidu.U meccanisimu di a pompa di dosaggio implica una quantità misurata di fluidu chimicu in a camera è poi injecta in u containeru di fluidu d'acqua fresca per dosà.I so vantaghji ùn sò micca caru, faciule d'installà è faciule d'utilizà.U svantaghju hè chì ùn pò micca detectà a cumpusizioni di suluzione nutriente, è ùn pò micca rializà u cuntrollu automaticu.

 

U controller di nutrienti digitale hè una bona opzione per u sistema idroponicu NFT o DFT, ancu normalmente usatu per una zona di irrigazione micca grande.Hè equipatu di sensori PH è EC, i valori PH è EC ponu esse monitorati è aghjustati automaticamente.

Fertilizante

L'unità di irrigazione hè una di e migliori soluzioni per l'approvvigionamentu di l'acqua di irrigazione diretta per a serra multi-span.L'unità hè custituita da una pompa di irrigazione, cisterna di mistura, pompa di fornitura (opzionale), armadiu, sensori EC è PH, canali di dosa è unità di cuntrollu.Una unità di irrigazione pò copre più di 50 000 sqm.L'unità di irrigazione hà assai vantaghji - EC è PH ponu esse monitoratu da u software di l'urdinatore è aghjustatu rapidamente.A strategia di irrigazione pò esse formulata secondu a tappa di crescita di a cultura, a temperatura, e cundizioni di umidità è a radiazione luminosa.

Fertilizante

U fertilizante di scelta hà bisognu di cunsiderà parechji fatturi chì includenu: culturi, metudi di piantazione è di irrigazione, dimensione di l'area di piantazione, luce è altri fattori.

 

Per più infurmazione, ùn esitate micca à cuntattateci:

info@axgreenhouse.com

O visitate u nostru situ web: www.axgreenhouse.com

Di sicuru, pudete ancu cuntattateci per telefonu: +86 18782297674


Tempu di post: 23-May-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi