Misure efficaci di a preservazione di u calore in a custruzzione di serra intelligente

Misure efficaci di a preservazione di u calore in a custruzzione di serra intelligente

A distanza span di a custruzzione di serra intelligente ghjoca un rolu assai impurtante in a piantazione di a serra tardiva.

Inoltre, ci hè un sistema di preservazione di u calore internu è l'ombra in a serra.Stu sistema hè una parte impurtante di a custruzzione di serra è l'indici di riferimentu.

Chì sò e funzioni di l'insulazione interna è u sistema di ombra?Venite à scopre inseme.

L'impattu di span nantu à a pruduzzioni di custruzzione di serra:

Prima, u span hè troppu grande per appughjà u quadru d'acciaio: a carica nantu à u quadru d'acciaio hè troppu grande, è u costu di custruzzione hè ancu aumentatu.
Siconda, span troppu chjucu ùn hè micca favurevule à l'operazione: un arcu troppu grande, à u travagliu di solitu hà purtatu una grande difficultà.
Terzu, u span hè troppu grande è faciule di neve: u gradu di l'arcu diventa chjuca quandu si scontra a neve pisanti, hè faciule di neve.
Quartu, span hè troppu grande à influenzà l 'illuminazione: menu luce, serra inteligente dopu à a custruzzione di a temperatura ùn vi cullà.

Struttura di cornice galvanizzata a caldo di serra

E funzioni di u sistema d'insulazione internu è di l'ombra includenu i seguenti quattru punti:

Prima, riflette è ombrezza u sole, ponu effittivamenti ombrezza u sole, riduce a temperatura dopu a custruzzione di serra intelligente di serra.
Siconda, per assicurà chì a nebbia interna ùn cundensa micca, per prevene u fenomenu di gocce d'acqua nantu à u muru internu o u tettu.

In terzu, bluccà in modu efficace u scambiu di calore è energia esterna, riducendu a perdita è u cunsumu di energia in u capannone.
Quartu, a porta di l'ombra hè chjusa, bluccà u flussu di l'aria trà u capannone è u mondu esternu, chì reduce l'evaporazione di a terra è i culturi, reduce u nùmeru di irrigazione, è risparmia risorse d'acqua.

serra tunnel cù finestra superiore

U sopra hè l 'intruduzioni di custruzzione serra intelligenti in a prisirvazioni calori di misure efficaci tutti i cuntenuti, spergu vo avete un capiscenu, noi vi vede a prossima volta.


Tempu di post: Jul-28-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi