Serra turistica agricula 丨 Cuncepimentu innovativu è cuncettu di prutezzione di l'ambiente

Serra turistica agriculahè un parcu tematicu di boutique agricula high-tech chì integra visite turistiche, visualizazione tecnologica è educazione scientifica, chì integra in modu organicu l'arti di u giardinu, u paisaghju di l'orticultura, a tecnulugia di cultura è a cultura regiunale.

 

Serra turistica agricula

                                                                                     Serra turistica agricula

 

1. Paragunatu cù i parchi ordinali, i parchi agriculi di sightseeing deve esse più attrattivi per i turisti, ma a chjave si trova in e caratteristiche, l'innuvazione è a gestione.

Serra turistica

https://www.axgreenhouse.com

 

 

2. UParcu turisticu agriculuhè basatu annantu à a pruduzzione di fiori è frutti, ligumi è allevamentu di bestiame, pollame, pesci è uccelli, chì hè assai riccu in varietà di sightseeing è pò esse cambiatu constantemente, è i so prudutti ponu ancu esse cogliu è venduti.

 

                                                                     cuncepimentu di serra

Film serra

Serra turistica

https://www.axgreenhouse.com

 

Serra turistica agriculadisignu paisaghjolu stu puntu, da u stadiu custruzzione serra deve principiatu da u cuncettu di prutezzione di l 'ambienti è bassu carbonu, in a struttura serra selezzione di materiali, i metudi di funziunamentu di putenza, i costi di gestione è di mantenimentu è altri aspetti di bona ricerca è analisi di idoneità di a terra.

Installazione di serra

Cina produce serra

 

In userratappa di cuncepimentu di u paisaghju, i diseggiani duveranu investigà bè è capiscenu u gruppu di usu, u stadiu di età è a frequenza di a serra;attente à a piantazione di e piante native per migliurà a rata di sopravvivenza è l'adattabilità di e piante di u paisaghju;in particulare in u riciclamentu è l'utilizazione di i corpi d'acqua in serra, in quantu pussibule, considerazione multi-link in modu di riduce u cunsumu d'energia è veramente ghjunghje u scopu di creà un paisaghju bassu di carbonu.

 


Tempu di post: 25-mar-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi