Schermi d'insetti per serre Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

L'estiu pò esse ghjuntu à a fine, postu chì e temperature più fresche parenu un sollievu promettente per parechje parte di u paese.Ma una cosa ferma cù u calore oppressivu ... bugs!Per parechji di noi, l'insetti ùn spariscenu micca quandu u vaghjimu si avvicina.Critters fastidiosi ponu distrughjini i nostri prudutti abbundanti, belli fiori, è folla lussureggiante.A crescente preoccupazione per l'usu di pesticidi detta a dumanda di una opzione più pulita è più organica.

A risposta pruvata hè schermi d'insetti, è nisuna serra muderna ùn deve esse stallata senza a barrera di l'insetti propiu.I schermi d'insetti sò forti, stabilizzati UV, ligeri, faciuli d'installà, trasparenti è facili da pulisce, facendu a scelta perfetta per a serra d'oghje.Installati currettamente, impediscenu a penetrazione di l'insetti mentre furniscenu u massimu flussu d'aria pussibule.

U screening di i vostri venti di ingressu pruducerà risultati drammatici, ma TUTTE l'aperture di serra sò ancu schermate.

Avà parlemu di varietà di schermu è cumu sceglie!E scelte di schermu anti-insetti sò differenziate da a dimensione di u pirtusu o di a maglia.A precisione di a dimensione di i buchi è i filati forti resistenti à i UV assicuraranu i prudutti di a più alta qualità da a vostra serra.

 

Duvete sceglie a dimensione di a maglia secondu l'insetti prevalenti in a vostra zona.Vulete indirizzà a vostra dimensione di maglia secondu u più chjucu insettu pesky.U più altu u percentuale di maglia, u più chjucu l'insetti chì hè impeditu di entre in a vostra serra.Un bonu aghjuntu cù i schermi d'insetti hè un certu gradu di ombrezza.I più alti percentuali di maglia dispunibili ponu furnisce finu à 50% d'ombra.

rete d'insetti per serra
rete d'insetti per serra

Meno pesticidi sò necessarii per riduce significativamente u nùmeru d'insetti chì entranu in a struttura di serra.A doppia prutezzione reduce significativamente u nùmeru di pesti chì entranu in a struttura, mantenendu un flussu d'aria adattatu è riducendu i costi.

Quale sapia chì u screening d'insetti puderia furnisce micca solu a resistenza di l'insetti;ma ancu ombrezza è una certa prutezzione di l'elementi, tuttu mantenendu un flussu d'aria adattatu?Tutte queste caratteristiche aiutanu à riduce i costi per a produzzione in a vostra serra, dendu u più per u vostru investimentu in serra.Avà chì sapete i dettagli, rintracciate u peghju offender pesky in a vostra zona, è installate qualchì screening in a vostra serra esistente, o fateci sapè quale maglia hè megliu per i vostri futuri bisogni di serra!


Tempu di Postu: 28-sep-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi