Sistema di irrigazione in serra

Un sistema di irrigazione in serra hè un tipu di sistema di microirrigazione.Cunserva l'acqua è i nutrienti lascendu l'acqua goccia gradualmente à e radiche di e piante, via una pipeline installata o ghjustu sopra a superficia di a terra o oculata sottu à a superficia.

L'ughjettu di un sistema di irrigazione in serra hè di furnisce l'acqua ottima è i livelli di nutrienti direttamente in a zona radicali è riduce u perdu è l'evaporazione.Dispensa l'acqua per mezu di una reta di valvole, tubi, tubi è emettitori.Hè più efficaci di l'altri tipi di sistemi di irrigazione, cum'è l'irrigazione di a superficia o l'irrigazione per aspersione, secondu quantu u sistema hè delineatu, pusatu, mantenutu è operatu.

Sistemi di irrigazione in serra

Irrigazione in serra

Un sistema di irrigazione in serra hè unu di i modi più efficaci di l'agricultura in questa età muderna è hà dimustratu di pruduce rendimenti di qualità in pocu tempu.Tuttavia, avete bisognu di sperti per installà è cuncepisce u megliu Greenhouse cuncepitu soprattuttu per i vostri culturi, a terra è e cundizioni climatichi.

Sceglie u megliu Sistema di Irrigazione per a vostra serra o polihouse ùn hè micca cusì faciule cum'è pare.Avete bisognu di capiscenu cumu tutti i sistemi dispunibuli funzionanu, è hè megliu di participà à l'esperti per guidà à traversu u prucessu di selezzione è set-up.

Serra à più campate (2)

Beneficii di u sistema di irrigazione in serra ?

Tuttu mudernusistemi di irrigazionesò utili in diverse manere, secondu cumu si usanu.Eccu alcuni di i motivi per quessa chì duvete cunsiderà installà un sistema di irrigazione in serra.

  • Sistemi di filtrazione

A maiò parte di i sistemi di irrigazione in serra utilizanu filtri per prevene l'otturazione di a traccia di u flussu di l'emettitore di picculi particelle di l'acqua.Nuvelle tecnulugii sò avà intrudutte chì riducenu l'imbuttamentu.Certi sistemi domestici sò intrudutti senza filtri supplementari - postu chì l'acqua potabile hè digià filtrata in a pianta di trattamentu d'acqua.

Quasi tutte e cumpagnie di l'equipaggiu di serra suggerenu chì i filtri sò usati in un sistema.A causa di u sedimentu di sedimentu è di l'inserzione accidentale di particeddi in e linee media, i filtri di l'ultimi filtri appena prima di a pipa di consegna finale sò fortemente cunsigliatu in più di altri filtri in u sistema generale.

 

  • Conservazione di l'acqua

AGrehouse irrigazionepò assicurà a cunservazione di l'acqua riducendu l'evaporazione è u drenaje profondu in quantu à l'irrigazione diversa, cum'è l'irrigazione di inundazione o l'irrigazione per aspersione, postu chì l'acqua pò esse applicata più precisamente à e radiche di a pianta.

Inoltre, a goccia pò eliminà parechje malatie chì si sparghje per u cuntattu di l'acqua cù u folla.In i zoni induve l'approvvigionamentu d'acqua hè limitatu, ùn pò esse micca risparmiu d'acqua propiu, ma dopu in i zoni deserti o in terreni sabbiosi, u sistema furnisce i flussi di irrigazione à goccia u più lentamente pussibule.

 

  • Fattori di travagliu è di efficienza

L'irrigation à goutte, également connue sous le nom d'irrigation goutte à goutte, fonctionne en fournissant l'eau lentement et directement à la racine de la plante.L'alta efficienza di u sistema risultatu da dui fattori primari.

Assorbanu l'acqua in a terra prima ch'ella pò evaporà o scorri.
Solu applicà l'acqua induve hè necessariu.Per esempiu, à e radiche di a pianta piuttostu chè in ogni locu.I sistemi di goccia sò simplici è relativamente perdonu di l'errori in u disignu è l'installazione.

Hè un metudu assai efficace di irrigazione di e piante.Per esempiu, u sistema di sprinkler standard hà una efficienza di circa 75-85%.Un sistema di irrigazione in serra, invece, hà un livellu di efficienza di più di 90%.À u tempu, sta diffarenza in a consegna di l'acqua è l'efficienza farà una vera diferenza in a qualità di i livelli di produzzione di culturi, è in u fondu di a cumpagnia.

In i zoni induve l'acqua hè pocu fornimentu, cum'è i zoni deserti di u mondu, uSistema di irrigazione in serrahè, senza sorpresa, diventatu u metudu preferitu di irrigazione.Sò relativamente prezzu è faciule d'installà, simplicità in u disignu, è aiutanu à maximizà a salute di a pianta per i livelli ottimali di umidità.

 

  • Cost-Efficient

I sistemi di irrigazione sò essenziali in l'agricultura muderna postu chì aumentanu significativamente a produzzione di culturi.Un sistema di irrigazione in serra pò sembrà caru à cortu andà, ma vi risparmià soldi è sforzu à longu andà.Per esempiu, stu sistema pò aiutà u più bassu costu di pruduzzione da almenu 30% perchè vi cuntrollà a quantità di acqua, Agro-chimica, è i costi di u travagliu.In ogni casu, hè cunsigliu per ottene un sistema di irrigazione di serra di qualità per beneficii significativi.

Cumu sceglie un sistema di irrigazione in serra di qualità?

Semu quì per aiutà vi creà per ottene u megliu Sistema di Irrigazione di Serra adattatu à i vostri bisogni à un prezzu accessibile.
Eccu alcuni fatturi da cunsiderà quandu sceglite u vinditore di sistema di irrigazione di serra.

  • Esperienza è reputazione

Sceglite una cumpagnia chì hè stata in l'industria per parechji anni, cum'è capisce u pruduttu è cumu si adatta à i vostri bisogni.Inoltre, verificate a reputazione di a cumpagnia.U megliu modu per ghjudicà a reputazione di ogni cumpagnia hè di fighjà i so recensioni è e valutazioni di i clienti.

 

  • Sceglite una Cumpagnia Certificata

Sistema di irrigazione in serrai fornituri anu da avè una licenza da l'autorità pertinenti per operare in una zona particulare.Dunque, ùn abbiate micca paura di dumandà a documentazione di a cumpagnia prima di firmà qualsiasi trattu.Inoltre, dumandate e qualificazioni di u persunale chì stallanu i sistemi in a vostra splutazioni.Questu hà da assicurà chì avete u megliu serviziu è un sistema di qualità.

 

  • Verificate a Garanzia

Una cumpagnia chì offre qualitàirrigazionei sistemi furnisceranu sempre una garanzia raghjone per i sistemi chì stallanu.A guaranzia hè sempre una marca di qualità, è avete a pussibilità di vultà à a cumpagnia in casu chì u sistema sviluppa qualsiasi prublema in u periodu stipulatu.
In riassuntu, i sistemi di irrigazione in serra sò a strada per andà, ma avete bisognu di pianificà in modu adattatu è assicuratevi chì avete l'esperti per aiutà à migliurà a vostra produtividade.

Cuntatta ci anytime you need the system installed in your farm, and our experts will guide you appropriately. In case of questions about our quality irrigation systems and solutions, please email our team on marketing@automatworld.com or WhatsApp us on +91-9871999458. Our representatives will get back to you within the shortest time possible.

 


Tempu di Postu: Set-08-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi