Quale sistema di irrigazione à sceglie per a serra

Vulete sapè cumu sceglie u sistema di irrigazione per a vostra serra?U fattore decisivu quandu sceglite una irrigazione pò esse più cà u prezzu.U metudu di rega dipende da a longa è a larghezza di a serra, è ancu di u tipu di e piante chì vulete cultivà.

I sistemi di irrigazione varienu in efficienza.

Chì sò i vantaghji di l'irrigazione automatica:

  • più tempu per altri travaglii - invece di curriri cù un annacquatore, pudete fà i travaglii di a casa;
  • rigettu di sforzi fisichi inefficaci - se u prucessu pò esse automatizatu, allora ùn ci hè nunda di sforzu;
  • creendu un ambiente cunfortu per i vegetali - ùn avete micca accidintali overflow i pumati è ùn siccate micca i cucumari;
  • cuntrollu di u tempu è a forza di l'acqua - stabilisce l'intervalli necessarii è l'intensità di l'approvvigionamentu di l'acqua, per ùn misurà à l'ochju.

Tipi di sistemi di irrigazione in serra

Qualchese pompa chì sceglite per l'acqua di a serra, deve esse cunnessu à un tank d'acqua - un barile, una scatula, un bagnu.Solu l'acqua calda deve esse furnita à a serra, almenu riscaldata da u sole.

Tip: Se tenete cuntenituri di culore chjaru, copre cù una tela scura o pittura per impedisce l'acqua di fiori.

Ci sò trè tippi principali di irrigazione:

  • spruzzatura,
  • sotterraneo,
  • goccia.

U sistema di irrigazione automatica per goccia hè u più populari trà i ghjardinari.Fighjemu un ochju à i prufessiunali di ogni tipu d'irrigazione.

irrigazione per aspersione

Sistema di irrigazione à goccia

U sistema di irrigazione automatica per l'invernamentu hè designatu assai simplice - l'acqua scorri da i pipi situati nantu à i letti à i pianti.Pudete fà da sè stessu o cumprà una pronta - cù tutte e cunnessione è un cronometru per l'aghjustamentu.

Per muntallu, cunnetta un cuntinuu cù l'acqua è una pipa disposta nantu à a serra à l'entrata.Da questa pipa principale, i tubi o tapes divergenu longu tutti i letti, in quale i buchi - droppers sò situati ogni 30 cm.Per elli, l'acqua scorri direttamente sottu à e radiche di e piante.

I tapes sò nantu à a superficia perchè sò troppu magre per abbandunà.Pudete parzialmente pusà i pipi in a terra - lasciate solu spazii cù buchi nantu à a superficia.Se assemble u sistema stessu, fate attente à u materiale di pipa - utilizate metalli o plastica per ùn mette micca per l'inguernu.

I sistemi prefabbricati spessu includenu tubi.Pigliateli per u clima fretu.

Ricurdativi: i buchi di irrigazione sò assai stretti, cusì avete bisognu di un filtru d'acqua per mantene e particelle chjuche fora di i tubi è i clog.Installa u filtru nantu à a pipa principale, à a junction with the water tank.

I vantaghji principali di l'irrigazione goutte à goutte sò:

  1. Risparmio d'acqua.L'acqua scorri direttamente à e radichi, chì elimina u cunsumu innecessariu.
  2. Permette di evità l'acqua di a terra, e malatie fungiche chì si sviluppanu in a terra calda umita.
  3. Impregna a terra à a prufundità.Tutti i contorni sò cunnessi in una linea di terra umida, perchè e radiche di a pianta sempre truvà l'alimentariu.
  4. Facile da assemblà da sè stessu.
  5. Ideale per i pumati.

L'irrigazione in serra

Stu sistema simula l'irrigazione naturali - pioggia.Pudete installà sottu à u tettu di a serra in tuttu u perimetru.I più chjuchi di l'acqua cascanu nantu à e foglie è i frutti, è e piante ricevenu nutrimentu da l'aria è da a terra.Pudete ancu fà l'acqua sopra a terra - in questu casu, a nutrizione principale di i vegetali vene da a terra.

U sprinkler di l'aria precisa acqua purificata per evità di obstruisce i picculi buchi.Inoltre, in i dui casi, l'acqua deve flussu sottu pressione alta.

I vantaghji principali di l'irrigazione di pioggia sò:

  1. Conveniente per serre grandi, postu chì hà un grande raghju di irrigazione.
  2. Paga per un prezzu piuttostu grande cù raccolti generosi.
  3. Grande per i cucumari chì piacenu l'aria umida.

Hè abbastanza sèmplice per urganizà sprinkling da sè stessu - mette pipi cù sprinklers sottu u tettu o sottu terra è urganizà una forte pressione di l'acqua.

L'irrigazione di u sottusu in a serra

L'irrigazione di u sottusu in a serra

L'acqua entra in a terra per via di i tubi sottu terra.A terra assorbe l'umidità nantu à tutta a superficia di a pipa.U tarrenu hè constantemente umitu per via di u suministru cuntinuu di umidità, è e radiche di e piante ricevenu a nutrimentu necessariu.

I vantaghji principali di l'irrigazione di u sottu sò:

  1. L'acqua scorri rapidamente à e piante.
  2. Ùn avete bisognu di furnisce acqua pressurizzata.
  3. Stu metudu ùn viola micca l'integrità è a struttura di a terra.
  4. Pudete fà un sistema simili cù e vostre mani da buttigli di plastica.Scavà i buttigli in terra cù u collu in u collu, in quale ci saranu picculi buchi per l'acqua.

Sè vo circate una opzione faciule è ecunomica per u sistema di irrigazione automatica per a serra, optate per l'irrigazione di goccia.Speremu chì u nostru articulu vi aiuterà à sceglie u megliu metudu di irrigazione per i vostri ligumi.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi