Cumu aumentà u rendiment di a cultura cù sprinklers?

Questu articulu sparte l'impurtanza di l'irrigazione per aspersione sopra l'irrigazione di inundazione è l'irrigazione per aspersione, cumprendendu i principii basi cum'è a gamma di pressione operativa è l'efficienza di distribuzione di l'acqua per migliurà u rendiment di a cultura.

sistema di irrigazione per aspersione

L'irrigazione hè cunsiderata cum'è una pratica impurtante per cultivà i culturi in l'agricultura.A quantità puntuale è ghjustu di l'acqua appiicata à i culturi risultati in un rendimentu più altu.L'acqua eccessiva pò causà sprechi, mentri l'applicazione di menu acqua pò riduce u rendiment di i culturi.Dunque, hè necessariu di decide quale metudu deve esse aduttatu tràirrigazione per aspersioneè l'irrigazione d'inundazione per dà un megliu rendimentu è ingressu.

L'irrigazione di inundazioni

L'irrigazione d'inundazioni hè unu di i metudi più antichi di applicà l'acqua à u campu in quale l'acqua hè pompata o drenata in un campu agriculu o un ortu è hè permessu di immergerà in terra o scorri.Hè ripetutu quantu necessariu.Hè assai inefficiente, ma hè economicu postu chì ci hè pocu investimentu.Se l'acqua era prezzu cusì, stu tipu d'irrigazione seria u primu à andà.Sfurtunatamente, per via di u prezzu bassu di sta risorsa preziosa, sti metudi sò sempre intornu.

Un altru prublema maiò cù l'irrigazione di l'inundazioni hè chì l'acqua ùn hè micca sempre appiicata uniforme à tutti i pianti.Certi pianti pò piglià troppu acqua, è altri troppu pocu, pruvucannu a crescita di culturi in u campu micca ancu è u rendiment di l'agricultori si riduce significativamente.

L'acqua hè ancu un prublema assuciatu cù l'irrigazione di inundazioni.Puderà piantà a crescita di e piante è ritardà ancu più finu à chì l'acqua eccessiva sguassate o si secca da a superficia radicali.

irrigazione di inundazioni

Irrigazione per aspersione

Irrigazione per aspersione

L'irrigazione per aspersione hè un metudu di furnisce l'irrigazione cum'è a pioggia à i culturi.Siccomu l'acqua ùn hè micca permessa di scorri nantu à a superficia di a terra, a perdita di l'acqua è a distribuzione irregulare di l'acqua sò completamente eliminati.Dunque, paragunatu à i metudi di irrigazione di a superficia, una alta efficienza di irrigazione hè ottenuta in u metudu di irrigazione per aspersione di l'applicazione di l'acqua.

Se paragunemu l'irrigazione per aspersione à l'irrigazione di inundazioni, circa 20-40% di l'acqua pò esse salvata cù un 10-30% d'aumentu di u rendiment di i culturi.

I vantaghji di l'irrigazione per aspersione sò i seguenti:

  • A cultura cresce in un modu megliu chì in ultimamente aumenta a so qualità.
  • Una quantità minore d'acqua hè necessaria di l'irrigazione di inundazione.
  • U sviluppu radicali hè assai veloce è rapidu.
  • L'ingaghjamentu di fertilizzanti hè assai altu ch'è l'irrigazione di inundazioni.Circa 90% di i fertilizzanti sò assorbiti da i culturi in irrigazione per aspersione.
  • U rendiment di i culturi hè più in l'irrigazione per aspersione per a distribuzione uniforme di l'acqua.
  • U sistema di sprinkler hè faciule d'installà è assequible.
  • U tempu, u travagliu è u costu di mantenimentu hè salvatu in l'irrigazione per aspersione.

A più zona sottu irrigazione per aspersione porta à più rendimentu o pruduzzione per cumpiendu i bisogni di a pupulazione.Un rendimentu più grande porta più ingressu à l'agricultori.Puderia furnisce più opportunità di travagliu per elli.U so ingrossu supplementu pò furnisce ancu più capitale per più investimenti in attività non agriculi.

Capisce l'aspetti tecnichi di Sprinklers dispunibili in u Mercatu

Ci sò parechji sprinklers d'impattu dispunibili in u mercatu.A maiò parte di elli sò fatti di bronzu, aluminiu, zincu è plastichi di l'ingegneria.

Attenti à a selezzione di un sprinkler.A maiò parte di i cataloghi di i pruduttori di sprinkler furniscenu infurmazioni nantu à u rendiment è e caratteristiche di i so prudutti.Dunque, hè impurtante di studià u catalogu chì indica u mudellu è a dimensione di l'aspersore, a manica di cuscinettu è u so filu (maschinu o femina), a dimensione è u tipu di ugello, l'angolo di trajectoria, è altre caratteristiche impurtanti cum'è a molla d'acciaio inox resistente à a corrosione. è albero, applicazione potenziale, etc.

U listessu catalogu furnisce una tabella di rendiment di ognunusprinkler à impattucù diverse dimensioni di ugelli.A prestazione di un sprinkler hè descritta da u so intervallu di pressione operativa, scaricamentu, a distanza di lanciu, u mudellu di distribuzione à u spaziu di sprinkler, è a tarifa di applicazione.U diametru massimu bagnatu da u sprinkler dipende da a pressione di u funziunamentu, l'angolo di trajectoria di sprinkler, è u disignu di l'ugelli.

Quandu u sprinkler hè travagliatu à bassa pressione chì a pressione di u funziunamentu dichjarata da u fabricatore, a dimensione di a goccia serà più è menu acqua serà liberata da i sprinklers.Questu impedirà a so distribuzione di l'acqua chì pruvucarà a riduzzione di u rendiment di i culturi per via di a scarsa uniformità è lascià spazii secchi in u campu.Mentre chì, se l'aspersore funziona à una pressione più altu ch'è dichjarata da u fabricatore, a dimensione di a goccia diventerà più chjuca è u diametru bagnatu aumenterà.L'effettu di a deriva di u ventu serà più nantu à e gocce chì portanu à una scarsa uniformità di distribuzione.U sprinkler deve esse ghjuntu trà u intervallu di pressione di u funziunamentu cum'è dichjaratu da a fabricazione per ottene una bona uniformità di distribuzione è ottene un rendimentu di colti più altu.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi