Applicazione di u Fondu di Serra

Avemu una varietà di scopi di serra
Pruduce frutti è ligumi, cresce fiori, cresce pianti ghjovani o ricerca di cannabis
Ci hè dui cumpunenti per ottene questi scopi,Unu hè u cliente è l'altru hè specialista AXgreenhouse.
Per i clienti, i soldi hè un fattore assai impurtante per determinà se un serra pò esse custruitu
U finanziamentu da u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti di u Serviziu di Conservazione di Risorse Naturali (NRCS) pò offre un aiutu assai necessariu.
Prima: Sapete e Regoli Locali è Qualificazioni di u vostru Statu
In realtà, ogni statu hà diverse piscine di fondi per distribuisce è, spessu, diverse qualificazioni in ogni statu chì dettanu quali splutazioni sò eligibili per u finanziamentu.
Per l'agricultori, questu significa chì hè impurtante sapè ciò chì hè necessariu per u vostru statu specificamente quandu si dumanda u finanziamentu NRCS.Induve mandate a vostra applicazione (è cù quale parlate) dependerà di u vostru locu, dunque assicuratevi di sapè induve si trova u vostru uffiziu NRCS locale.
Siconda: Definite chjaramente i vostri Obiettivi è Eligibilità
Chì compirà a vostra splutazioni? A vostra splutazioni hè qualificata sottu e regule NRCS?
Chjaramente stabilisce i scopi di u vostru prughjettu per determinà megliu a vostra eligibilità per riceve finanziamentu
Terzu: Pianificate a vostra splutazioni pruposta
Una volta chì avete un pianu in u locu per quale tipu di finanziamentu dumandà è perchè, Ùn puderà micca cambià a natura di a vostra serra finu à u tempu previstu hè cumpletu.
Quartu.Cunsiderate l'implementazione di Pratiche di Conservazione
Hè prubabilmente una idea intelligente di implementà alcune di queste pratiche basiche di conservazione in a vostra splutazioni per elevà e vostre probabilità di esse sceltu cum'è destinatariu di cuncessione.
Di genere, l'attuazione di pratiche di cunservazione cum'è a piantazione di culturi di polinizatori, i pianti di cuntrollu di l'erosione è e pratiche di mulching migliurà e vostre probabilità di riceve a cuncessione se dumandate per altri prugrammi di conservazione à fiancu à u finanziamentu NRCS.
Inoltre, certi stati anu ancu esigenu chì e pratiche avanzate di supportu di cunservazione sò implementate per ottene u finanziamentu NRCS, cumpresi i sistemi di irrigazione, drenaje sotterraneo, custruzzione di fossa di campu, è altre pratiche focalizzate in acqua è contaminanti.
Infine; Invia a vostra candidatura currettamente è à tempu
U prucessu di l'applicazione dura di solitu parechji mesi, cusì vale a pena di pianificà in anticipu è dà assai tempu per preparà


Tempu di Postu: 12-Jan-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi