Greenhouse Diventate misteru "Sapienza".

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna, a scienza è a tecnulugia hà penetratu in parechji spazii di a vita.

Serra intelligenteU sviluppu di u software si focalizeghja nantu à l'integrazione di a tecnulugia di rete, a tecnulugia di l'Internet di e cose, a tecnulugia di video di l'imaghjini, u cuntrollu remoto è altri sistemi in un sistema funzionale, chì mira à a dumanda di una larga applicazione in a piantazione di serra è a piantazione agricula.

Per u sviluppu diagricultura intelligente, sistema di agricultura intelligente hè a spina dorsale essenziale.

serra intelligente
Coltivazione senza terra
Coltivazione senza terra

Chì significà l'agricultura intelligente?

A serra intelligente hè di applicà a tecnulugia di l'Internet di e cose à l'agricultura tradiziunale è cambià a cultura tradiziunale di "secondu u clima"

UTILIZZA sensori è software per monitorizà è cuntrullà l'ambiente di produzzione agricula attraversu applets di telefuninu o piattaforme informatiche.

Cambia l'agricultura tradiziunale, lasciate chì a pianta agricula hà "saviezza" più.

Coltivazione senza terra

Serra intelligentefunzione di sviluppu di software

1. Sistema di cullizzioni di dati: a cullizzioni di dati hè a cullizzioni di a temperatura di l'aria è l'umidità, a temperatura di a terra è l'umidità, u valore di u PH di a terra, u valore EC di a terra, u diossidu di carbonu, a luce è altre dati di l'ambiente crescente di i culturi in l'ambiente di piantazione agricula.

2. Sistema di cuntrollu remotu: per esempiu, a tecnulugia attuale di piantazione di serra o qualchì irrigazione di u campu, l'usu è a gestione di l'equipaggiu hardware di u situ di piantazione remota pò esse cuntrullati da u cuntrollu remota direttamente per telefuni mobili o computer.

3. Sistema di surviglianza remota: vista in tempu reale di l'ambiente di crescita di i culturi, a cullizzioni di video in situ, è u monitoraghju remota pò ancu assicurà u funziunamentu nurmale di l'ambiente di crescita di culturi.

4. Tracciabilità alimentaria: pruduzzione integrata è cummercializazione di l'agricultura intelligente, a traccia di l'alimentu pò stabilisce un tracciamentu perfettu di tracciabilità di l'alimentu per ogni pruduttu pruduttu in a splutazioni, per assicurà a sicurità di i prudutti da a fonte à a vendita.

5. L'infurmazione di a tecnulugia di piantazione: l'ultime produzzione agricula, a tecnulugia di piantazione, l'infurmazione di l'offerta è a dumanda di i prudutti agriculi, l'apprendimentu di a cunniscenza agricula per migliurà a tecnulugia di gestione di piantazioni.

serra intelligente
serra intelligente
serra intelligente

U rolu di u sviluppu di serra intelligente

Scienza agricula è pruduzzione tecnulugia, intensivi: i nostri livelli di pruduzzioni agriculi paragunatu cù l'Europa è i Stati Uniti in u gradu intensivu o pocu daretu, à traversu u sviluppu di software, sapienza agricultura più prudutti high-tech in u campu di tecnulugia agricula à mette in pruduzzione pò prumove a scienza è a tecnulugia agricula di China, intensivi, prumove a mudernizazione di a pruduzzioni agricula.

L'era di big data agricula: attraversu a cullizzioni è u monitoraghju di dati in tempu reale, cum'è u ciculu di crescita di e piante è u registru di monitoraghju di u ciculu di pesti, a prediczione di a produzzione agricula è a piantazione scientifica pò esse fatta attraversu l'informatica in nuvola è l'estrazione di dati. di big data.Migliurà u livellu di gestione di a custruzzione agricula di facilità pò prumove a mudernizazione di l'agricultura è u sviluppu di a produzzione agricula.

 

Dittu chistu, avete una cunniscenza di più è una cunniscenza aghjurnata di userra intelligente?

Sè avete bisognu di avè un edifiziu cusì esclusivu, vene à visità a nostra fabbrica!Aspittemu a vostra ghjunta !
Ogni dumanda, pls sentite liberu dicuntattatemiin ogni mumentu.

 


Tempu di posta: 07-07-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi