Cresce fragole in una serra

I piantini di fragole è a piantazione necessitanu sustrati cù boni proprietà di retenzioni d'acqua, cum'è a lana di roccia è u coconut bran.

In u stadiu di nursery, a temperatura di germinazione hè 20-25.

E fragole piace assai luce, preferibile più di a mità di ghjornu à ghjornu.Un locu ben ventilatu.

E fragole ùn sò micca tolleranti à a seca, spots marroni appariscenu nantu à e foglie quandu sò secchi, chì anu ancu affettatu u fruttu.Per quessa, l'irrigazione adatta hè necessaria.Aduprate fertilizante liquidu una volta ogni duie simane, è a ratio di nitrogenu, fosforu è potasio hè 5: 10: 5.

fragola di serra (2)
fragola di serra (1)

Per quessa, u crescente di fragole in una serra pò trattà bè cù questi prublemi.

1. Certi cunsiglii nantu à u crescente di fragole in un serra

          L'irrigazione cù l'irrigazione di goccia pò purtà i più benefizii à e fragole in a serra.

A differenziazione di i fiori di u fiore necessita una temperatura più bassa è una luce di ghjornu corta.A reta di parasole pò esse coperta fora di a serra.Crea artificialmente cundizzioni di ghjornu curtu è temperature più bassu.Prumove a differenziazione di l'inflorescenza apical è l'inflorescenza axillary.

Operazione di ventilazione.L'umidità di a terra per u crescita di e piantini di fragole deve esse 70% -80%.L'umidità in u capannone deve esse 60% -70%.Dunque, quandu a temperatura in u capannone supera i 30 ° C, a ventilazione deve esse realizatu.Una altra funzione di a ventilazione di serra hè di prevene u mildiu di fragole.

 

2. Controlu di malatie

2.1.A malatia di a macchia di foglia

  Malattia di a macchia di foglia: Cunnisciuta ancu com'è malatia di l'ochju di serpente, dannu principalmente foglie, petioles, steli di frutti, steli teneri è sementi.I spots purpuri scuri sò furmati nantu à e foglie, chì si allarganu per furmà lesioni quasi circulari o ovali, cù bordi viole-rossi-marroni, grisgiu-biancu in u centru, ligeramente arrotondati, facendu chì a lesione sana s'assumiglia à l'ochji di serpente, è micca chjucu neru. particeddi sò furmati nantu à a ferita.

Misure di cuntrollu: sguassate puntuale foglie malati è vechji foglie.Aduprate 70% chlorothalonil wettable powder 500 à 700 volte liquidu in u stadiu iniziale di a malatia, è spruzzate dopu à deci ghjorni.O utilizate 70% mancozeb wettable powder è spray 200 grammi d'acqua cù 75 kilogrammi per mu.

2.2.Muldiu pulveru

Mildiu pulverulente: Principalmente danni à e foglie, ma ancu affetta fiori, frutti, steli di frutti è petioles.I rotuli di foglie sò in forma di cucchiara.I ciuri di fiori rotti è i petali sò viole-rossi, incapaci di sbocciare o di fioritura cumplettamente, u fruttu ùn hè micca allargatu, ma allungatu;u fruttu ghjovanu perde lustro è diventa dura.Se a fragola chì hè vicinu à a maturità hè dannata, perderà u so valore cummerciale.

Misure di cuntrollu: fucalizza nantu à spraying Baume 0.3% calce sulphur mix in è intornu à a pianta di u centru di a malatia.Dopu a cugliera, u giardinu sanu taglià e foglie, spray 70% thiophanate-methyl 1000 volte, 50% Teflon 800 volte, 30% Teflon 5000 volte, etc.

2.3.Muffa grisa

  Muffa grisa: Hè a malatia principale dopu a fioritura, chì pò influenzà i fiori, petali, frutti è foglie.I spots marroni sò furmati nantu à i frutti in a tappa di gonfiore è espansione gradualmente.U muffa grisa intensiva face u fruttu morbidu è putridu, chì affetta seriamente u rendiment.

Misure di cuntrollu: spray 25% carbendazim wettable powder 300 times liquid, 50% gramendazim wettable powder 800 times liquid, 50% baganin 500-700 times liquid, etc.Root rot: Partendu da a parti inferjuri di a foglia, a foglia marginale diventa marrone rossu, gradualmente sdrughjendu, è ancu secca.A mità di i pilastri cuminciò à turnà marrone scuru è pudendu, è i pilastri in u centru di e radiche eranu rossi.Misure di cuntrollu: Prima di trasplantà e fragole, aduprate una suluzione di 40% asparagus green powder 600 volte, pour nantu à a superficia di u bordu, poi copre a terra è trasplante bè per tumbà in modu efficace i germi in a terra, riduce e radiche di i germi di u campu. , è riduce a probabilità di infezzione.

Serra alta tunnel AX  

In a seria di AXgreenhouse altu tunnel serra.U sistema di ombrezza, sistema di ventilazione, sistema di irrigazione, sistema di sprinkler, etc. pò cuntrullà in modu intelligenza di a serra, rendendu a pruduzzione mirata.

Avemu ventilazione di membrana laterale in a serra di u tunnel, opzioni elettriche è manuali sò dispunibili.

U sistema di spruzzo pò ottene parechje funzioni di idratazione è spraying medicineCumplete a carica di travagliu in a serra in una volta

 


Tempu di post: 26-novembre-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi