Aurora Cannabis mette 1,7 milioni di piedi quadrati di behemoth in zona di vendita

Aurora Cannabis hà pensatu à sbarcà una di e serre più grande è più caru utilizzate per cultivà a cannabis in a storia, ma qualsiasi cumpratore potenziale pò esse occupatu per avè più spese per chì u prugettu pò esse cumpletu cù successu.
Sicondu i materiali promozionali dispunibuli publicamente, Aurora hà investitu 260 milioni di dollari canadiani (205 milioni di dollari americani) "all inclusive" in u cumplessu di 1,7 milioni di piedi quadrati in Medicine Hat, Alberta, induve a cumpagnia serà a sede Colliers International, situata in Toronto. hè listatu cum'è cunsiglieru finanziariu è l'agente di listinu per immubiliare parzialmente cumpletu.
Tuttavia, se u cumpratore cumpleta l'usu uriginale di a serra ("cum'è una facilità di serra di qualità medica di punta"), pò esse bisognu di milioni di dollari in spese supplementari, è s'ellu hè cumpletu per non-cannabis. usu, pò esse bisognu di menu spesa.
U listinu hè l'ultimu esempiu di ritirata à grande scala di u più grande pruduttore di u Canada da serre di cannabis à grande scala in l'ultimu annu, è u pruduttore hà superatu assai u spaziu di terra cultivabile trà 2017 è 2019.
Sicondu u rapportu "Cannabis Business Daily", parechji di sti prughjetti di serra, sia custruiti per fusioni è acquisizioni o cumpleti per fusioni è acquisizioni, eventualmente anu causatu à i pruduttori canadiani licenziati à soffrenu direttamente un totale di milioni di dollari in perdite immubiliarii è accumulate miliardi. di dollari.Scrizzione di l'inventariu.
L'indirizzu nantu à a brochure Alberta Greenhouse currisponde à l'indirizzu utilizatu da a struttura Aurora Sun.
MJBizDaily hà sappiutu chì Aurora hà effittivamenti terminatu l'usu di a serra Aurora Sun l'annu passatu, è porta a pruprietà à u mercatu senza u prublema di "prezzu di scuperta" di dumandà i prezzi.Questu aiutà à determinà i prezzi di l'assi in i mercati volatili.
Sicondu a brochure, "cumplimentu di destinazione" hè listatu cum'è a fine di u sicondu trimestre à u principiu di u terzu trimestre di questu annu.
A mossa vene un annu dopu chì Aurora hà accettatu a so offerta per una grande serra in Exeter, Ontario, è l'offerta hè di circa a mità di u so prezzu di lista di 17 milioni di C$ è un terzu di u prezzu di compra originale.
In una dichjarazione di e-mail à MJBizDaily, un portavoce hà dettu chì Aurora "riviseghja continuamente a reta operativa di a cumpagnia per assicurà chì hè adattata per a nostra attività attuale è à cortu termine".
A dichjarazione cuntinuava: "In risposta à l'ultimi cambiamenti in l'industria è i nostri bisogni strategichi, a cumpagnia hà annunziatu chì suspenderà indefinitamente l'operazioni in Aurora Sun in Medicine Hat, Alberta".
"Avemu attivamente prumove l'usi alternativu di a facilità. Ùn ci hè micca infurmazione più dettagliata à questu tempu perchè u prucessu hè sempre in i primi tempi ".
In vendita hè un edifiziu principale di 1,4 milioni di piedi quadrati è un edifiziu ausiliariu di 285 000 piedi quadrati.
Sicondu u librettu, u venditore (Aurora in questu casu) hè "apertu à una larga gamma di strutture di transazzione potenziale è forme di cunsiderazione per maximizà u valore".
"Questu includerà, ma ùn hè micca limitatu à, a vendita diretta di unu o dui edifici in cash o altre forme di cunsiderazione; a vendita di parte di l'equità à un sociu; o l'affittu di un cumplessu".
Ancu s'ellu hè statu investitu assai soldi, a serra di Medicine Hat hè sempre infinita.
"Una spesa di capitale addiziale hè necessaria per compie a facilità, ma u costu serà determinatu da l'usu previstu di u cumpratore", u direttore generale di Colliers International Matt Rachiele hà dettu à MJBizDaily via email.
"Avemu ricivutu una guida assai prelimiunale da l'ingegneri. Finu à avà, u costu di cumplettà tutte e facilità per certi usi non-marijuana pò esse assai menu di u 10% di a spesa, ma per superà u so scopu originale, deve passà assai. di soldi".
Rachiele hà dettu chì sei di e 37 baie di l'edificiu principale sò stati cumpletati è l'altri sei sò stati parzialmente cumpleti.
U documentu promozionale hà dettu: "Ancu s'ellu era inizialmente destinatu à esse cumpletu cum'è una facilità avanzata di serra di qualità medica, l'edifiziu è l'equipaggiu cunnessu ponu esse facilmente aduprati per una gamma più larga di usi potenziali".
Matt Lamers hè l'editore internaziunale di Cannabis Business Daily, basatu vicinu à Toronto.Pudete cuntattatelu via [Email Protection].
Spergu chì qualcunu sfonderà perchè a dimensione di u mercatu canadianu di cannabis hè cusì sopravvalutata.A crescita illegale (senza licenza) o a tassazione eccessiva pò spiegà alcuni di i prublemi?
Mi piacerebbe vede u Canada esportà cannabis in Illinois.I parassiti greedy ci caricanu assai è prufittanu da i so clienti.Li mancanu l'etica o l'etica cummerciale.Criaturi cum'è questu duveranu esse imprigiunati.
Cannabis Business Daily - a fonte più affidabile di nutizie di ogni ghjornu, scritta esclusivamente da ghjurnalisti prufessiunali in l'industria.sapè ne di più


Tempu di post: 25-mar-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi